Testar träns

Har ju en svart sadel och har ridit med Cimbas bruna träns och det går ju inte (haha) så jag har letat efter ett träns att köpa till honom. Jag vill ha ett svart Dyon the difference träns till honom, dock kostar det en hel del så jag får vänta med att köpa ett tills jag sparat lite mer pengar. 
'
Jag testade iaf Peggys träns som jag skrev om i inlägget här: http://stallmolke.blogg.se/2012/october/tomkorning.html på Cimba. Han blev riktigt snygg i det och han verkade trivas med det så ska nog börja använda det :) Nu ska tränset bara smörjas upp lite så det blir mjukare och finare. 
'
Nu ska jag hitta ett bra bett han trivs med helt 100 oxå. Ska testa rakt med fasta ringar, de tror jag han skulle gilla :)
'
Snyggt "flätat" pannband och nosgrimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0