Tömkörning

Idag fick jag börja tömköra Peggy, vilket jag också gjorde :D Hon tyckte det var superkul! Jag tömkörde i ca 10-15min på rakt spår. Arbetade henne lite men började väldigt försiktigt. 
'
Det var så härligt att se henne så glad och arbetsvillig! Ett stort plus var att solen sken :) Hoppas att det går lika bra imorgon :)
'
Första gången med träns på väääldigt länge! Tömkör henne alltid på pessoan så jag har möjlighet att "göra" bettet skarpare om så behövs eftersom hon kan bli väldigt stark. Men hon är så himla mjuk och fin i munnen nu så ska nog byta :)
 
 
 
Tränset som Peggy har på sig tänkte jag prova på Cimba någon dag. Han skulle nog vara snygg i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0