bakslag...

I går (tisdag) såg jag att Peggy brunstade och var lite piggare än vanligt i sin sjukhage så jag gjorde klart i stallet och skulle sedan ta in henne, direkt när jag såg henne såg jag att något var knas. Tog på grimman och när hon skulle gå haltar hon jättemycket :( kollar snabbt igenom henne och inser att det är senskadan, in i stallet och började kyla benet flera gånger under eftermiddagen & kvällen. Lindar benen och hoppas att det ska vara bra nu på morgonen...
 
Men hon var lika halt imorse :( :( :( Strömsholmsbussen kommer på måndag. Kommer bli en lååååång väntan men det finns ändå inget någon kan göra för tillfället utan jag får fortsätta som vanligt med kyla, smörja, bandagera samt ha zinkbandage på fred-mån.
 
Bläääää vad det inte känns bra just nu :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0