Halvfodervärd

Kommer efter jul och nyår sätta ut en annons om halvfodervärd till Gloria, men ni får en tjuvkik :) skrev den idag så det kan hända att jag ändrar lite i texten.
 
 
 
 
Halvfodervärd/medryttare sökes till halvblodssto född 2012.

 

Hästen bor på mina föräldrars gård i Marmorbyn (mellan katrineholm och vingåker) och jag bor i Norrköping vilket gör att jag bara kan åka dit några dagar i veckan. Därför söker jag nu främst en halvfodervärd (ev. kan medryttare vara av intresse) som vill ta 3-4 dagar i veckan. Möjlighet till träning och tävling!

 

Gloria är en supersnäll tjej på ca 172cm som fyller 4år i maj. Inriden men inte utbildad, mycket riden i skogen, löshoppad, tömkörd och har inkörning som ett framtida mål. Snäll och stabil för sin ålder, lugn och cool som inte brusar upp sig i onödan.

 

Jag söker dig som har ett naturligt hästtänk och som alltid sätter hästen i första hand. Du ska vara van vid unghäst/utbildning av häst och även tycka om att jobba hästen från marken.

 

Vid intresse är det bara att höra av sig på PM eller mail [email protected]

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0