14 SEPTEMBER 2014

Jag har varit väldigt frånvarande på denna blogg den senaste tiden, vilket jag har olika anledningar till. Tiden har inte funnits och sen har det även skett en hel del förändringar i mitt liv på väldigt kort tid. Dock så tänker jag inte ta upp allt här.
 
Den senaste tiden så har jag tappat intresset litegrann för att vara i stallet och för att rida överhuvudtaget. Det tycker jag är väldigt tråkigt, men samtididgt är det väl sådant som händer eftersom jag har ridit i ungefär 10 år. Men efter lite funderingar så valde jag att ta en paus från att vara i stallet helt och hållet, dels för att Peggy inte har varit helt frisk den senaste tiden och för att jag förhoppningsvis ska få tillbaka mitt intresse. Jag har absolut inte tappat intresset helt, utan bara tappat suget lite. Men som de flesta kanske vet så har Peggy gått i pension, vilket jag tycker är tråkigt men samtidigt bra för hennes skull eftersom jag vill hennes bästa. Just nu har jag inte riktigt hunnit smälta det här riktigt så jag har inte funderat så mycket på hur jag ska göra framöver. Men som det ser ut just nu så kommer jag att åka ut till stallet när jag känner för det för att jag vill träffa Peggy och alla människor i stallet samt att jag inte vill sluta med ridningen helt och hållet. Det här är en väldigt stor förändring för mig eftersom jag har haft ett stort intresse för hästar och ridning sen jag var liten. Men somsagt, just nu vet jag inte vad som kommer att hända framöver eftersom jag dels knappt har ett år kvar i skolan så jag har mycket att tänka på just nu.

 


Finns inte ord för hur mycket jag saknar dig, världens bästa häst ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0