TORSDAG 8 MAJ

Hej på er!!
 
Idag har det varit och kommer fortsätta att vara en väldigt effektiv dag... Har hunnit med massor på bara några timmar, men det är skönt! Sitter just nu på min tredje och sista lektion. Slutar runt tre någon gång, skööööönt. Efter skolan ska jag träffa mina fina tjejer, ska bli väldigt kul!!
 
Igår var jag ute i stallet hela eftermiddagen. Jag red Matsboda med Peggy som tog cirka 55 minuter. Det vart en väldigt lugn runda då Peggy var öm i ryggen i tisdags, men igår var hon inte öm alls som tur var. Ridturen gick väldigt bra! Peggy gick hur fint som helst och jobbade på bra i alla gångarter. Jag är väldigt nöjd över gårdagens ridtur!! 
 
Av någon anledning så går det inte att ladda upp bilder just nu... Så jag visar bilden/bilderna senare om det går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0