SÖNDAG 18 MAJ

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida. Har inte haft någon tid eller lust till det alls, då jag inte har mått så bra för att det har hänt en hel del den senaste tiden. Samtidigt så har jag mycket med både skolan, körkortet och allt annat. Är så otroligt skoltrött så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ibland... Men som tur är så har jag så fina människor i min omgivning. ♥ Men om mindre än en månad så fyller jag hela 18 år och går ut mitt andra år på gymnasiet, vilket är helt sjukt. Tiden går så himla fort... Jag är snart vuxen ju haha!
Även om jag har mycket att göra så är jag fortfarande i stallet en gång i veckan, såklart. Skulle aldrig klara mig om jag inte fick vara ute i stallet. 
 
I onsdags så red jag en runda som heter Koltäppan med Peggy tillsammans med Wilma och hennes häst Amor. Vi red i alla gångarter. Det blev en väldigt rolig ridtur då båda hästarna var väldigt pigga. Efter det så red Wilma tillbaka till stallet medan jag red ut i skogen till en backe där jag skulle klättra lite med Peggy. Allt detta tog cirka en timme för mig & Peggy. 

Nu ska jag återgå till plugget...
 
En favoritbild i repris ännu en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0