Nyheter

Vi har 1 tråkig nyhet och 1 rolig nyhet, vi börjar med den tråkiga nyheten.
 
Bisse kommer att flytta till ett annat stall några kilometer bort. Hon har ju trots allt stått här i ca 6-7år (kommer inte ihåg riktigt) så det kommer nog kännas lite konstigt men hon kommer ju att stå nära så jag kommer att våldsgästa henne ändå ;) Tror det kommer att bli kanonbra för dem! :D
 
Och nu till den roliga nyheten!
 
Cimba kommer att komma hem igen i början av Augusti :D Känns jättekul och jag har många planer med honom :) Sen hur jag gör med honom tar jag som det kommer, planen är iaf att komma ut och träna lite och känna av vad jag vill med min ridning osv. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan! Jag undrar om ni vet något om gårdarna runt om er? Det finns ju en som är väldigt nära er, med en svart häst, en brun och en liten Shettis. Har ni någon typ kontakt med dom? Isåfall, vilka äger hästarna där? Vet ni vad hästarna heter?

2014-05-03 @ 17:22:15
Postat av: Kattis

Hejsan! Jag undrar om ni vet något om gårdarna runt om er? Det finns ju en som är väldigt nära er, med en svart häst, en brun och en liten Shettis. Har ni någon typ kontakt med dom? Isåfall, vilka äger hästarna där? Vet ni vad hästarna heter?

Svar: Självklart vet jag det! :) Ja, jag/vi har kontakt med nästan alla grannarDen svarta hästen heter De La Lune och ägaren heter "Bitten" som även bor där
Den bruna heter Chili och ägaren heter Ida som även äger shettisen som heter Rosie :)
Stall Molke

2014-05-03 @ 17:22:16
Postat av: Kattis

Okej! Tack så mycket!

2014-05-04 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0