TORSDAG 27 MARS

Ber verkligen om ursäkt ifall jag har varit lite frånvarande här på bloggen. Har verkligen haft fullt upp den senaste tiden, eller ja, det har jag i princip varje dag. Just nu har jag så otroligt mycket att göra i skolan så jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans... Men det är bara att bita ihop och köra på, det är inte så långt kvar till sommarlovet nu. Sedan har jag bara ett år kvar på gymnasiet, wihoo!!
 
I tisdags var jag i allafall ute i stallet på eftermiddagen och kvällen. Jag tömkörde Peggy tillsammans med Wilma som tömkörde Darcy, det var väldigt mysigt även fast det blåste massor. Det var otroligt längesen jag tömkörde Peggy, sist jag gjorde det var när hon var skadad. Men det var faktiskt kul att göra det igen, lite variation är alltid bra. Peggy var väldigt pigg även fast vi bara tömkörde i skritt. Det är så otroligt kul att se hur fräsch hon har blivit sedan hon blev frisk från skadan. Världens bästa Peggsan!
 
 Bjuder på min favorit bild ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0