EN FIN VÅRDAG OCH STUDIEDAG

Idag har jag haft studiedag, vilket innebär att jag har varit ledig från skolan. Så himla skönt! Vädret har varit helt underbart idag, över tio plusgrader och sol i mars. Detta fina vårväder gör mig väldigt glad. Vårkänslor ♡

Jag spenderade i allafall min lediga dag ute i stallet, bland det bästa som finns. Idag valde jag att rida ut i skogen med Peggy eftersom jag var ledig och att det var så himla fint väder. Jag red en runda som heter "Marmorbynsrundan", som tog cirka en timme. Vi red i alla gångarter. Idag så tyckte jag att Peggy kändes väldigt okoncentrerad och seg, samt att hon inte lyssnade så mycket på mig. Men mot slutet gick det mycket bättre, då var hon väldigt duktig!
 
En bild från idag, världens finaste tjej ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0