8 JUNI 2014

Ber verkligen om ursäkt ifall jag inte har bloggat något alls... Har inte alls haft någon tid till det då jag lagt ner massor av tid på skolan den senaste tiden, sedan har jag även börjat jobba så jag har fullt upp kan man säga plus körkortet på det. Nu är det i allafall bara en vecka kvar i skolan och sedan är det sommarlov, det ska bli sååååå himla skönt kan jag säga. Tiden går så fort, har bara ett år kvar nu och sedan är det min tur att ta studenten, sjukt ju. Och på lördag så fyller jag hela 18 år (!!!!!), myndig och allt.
 
Har inte varit något i stallet denna vecka då jag valt att lägga ner mer tid på skolan under de senaste dagarna plus att Peggy har vilat i över en vecka nu eftersom hon fortfarande inte är helt frisk. Men om några dagar får jag träffa finaste tjejen igen!! 
 
GODNATT allihopa!!
 
// En bild från när jag tog med mig bästis ut till stallet. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0