Vart på träning

Idag har jag invigt min hästtransport och åkt på en NH träning med Peggy :D Hon var helt okomlicerad att lasta och åka med trots att det var över 4år sedan hon åkte sist.
 
Fick en trailercam i julklapp så den använde jag självklart idag oxå :D Kan säga att Peggy såg ut som ett fyllo därinne... Ska testa bredda mellanväggen nästa gång och se om det blir bättre :)
 
Tycker inte att NH träningen gav mig något då den var på en lägre nivå än vad jag är på idag men det var kul att komma iväg och kolla på andra hästar och människor. Synd bara att det snöade så förj*vligt... 
 
Därimot fick jag träning - Genom att köra & backa hästtransport i detta snöoväder... Men jag är faktiskt väldigt stolt över mig då vi fastnade i en backa så jag fick backa o greja för att ta oss upp, lite mer fart sen så klarade vi backen :) Backade ut transporten från parkeringen sen när vi skulle åka hem igen. Tycker det är superbra träning eftersom jag har tänkt att ta utökad B körkort sen i sommar/höst.
 
Glömde helt att ta några bilder tyvärr... Här har ni några bilder från arkivet:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0