TISDAG 21 JANUARI

Heeeeej. Sitter just nu i skolan och väntar på dagens sista lektion som är svenska. Sen får vi ju inte glömma att det är tisdag idag, vilket innebär "tisdagsfika" med klassen. Wiho!
 
Igår så var jag i stallet och tog hand om bästa tjejen. Peggy gick ganska hårt i söndags så igår vart det ett ganska lugnt ridpass. Jag red Koltäppan med Peggy igår när det var mörkt ute i alla gångarter. Jag tvekade först eftersom jag inte tycker om att rida i mörker i skogen själv, men jag klarade av det tack och lov. Ridturen tog cirka 45 minuter.
Peggy var hur fin som helst igår, hon var både lugn och avslappnad. Jag tycker själv att allt gick riktigt bra. Jag är sååååå stolt över prinsessan  Jag red även barbacka igår, bland det mysigaste som finns.
 
Resten av denna dag består av träning och en hel del plugg...
 
 En mobilbild på Peggy från igår, så himla söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0