stalljours morgon!

Idag var det dags för mig att ha stalljouren, eller ja, jag har ju stalljouren hela helgen dvs fredag kväll till och med söndag kväll! 
Idag kom snln, fick sopa av bilen för att komma in i den, och nu har det väl kommit ca 1dm, och inte har dem plogat vägen heller så den är marg att köra på om man har en bil som jag (bredare än vad spåren på vägen är). 
Morik fick inviga sitt nya vintertäcke idag, det är ett täcke som är köpt på biltema. Fick lite panik när första snön kom när jag hade Chummy kvar så därför fick biltema bli lösningen. 449:- för täcket, ett helt överkommligt pris. Får se hur kvaliten är, men biltemas hästartiklar har förvänat mig förut. Detta täcke är super bra för oss som har hästar vars bogar är åt det smalare hållet!! :-) 

Just nu ska jag sätta igång det senaste avsnittet på Dracula och hoppas att min magvärk vill ge sig, antar att jag har haft fullt upp den senaste tiden utan att märkt av det, då brukar magen säga till på detta vis. "nu är det dags att tagga ner!" 
Imorgon (eller kanske ikväll) hoppas jag på att skritta lite på Morik, min syster kommer nämligen hem och vill att hon hjälper mig, jag litar på henne och vi är väldigt lika varandra med hanteringen av hästar! 
Längtar!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0