2:a tömkörningen

Japp, idag fick Gloria sin 2:a lektion i tömkörning :) har fortfarande repgrimma men idag hade jag tömmarna genom ringarna på gjorden! :) Hon fick även på sig sina nya&fina benskydd :D
 
Bisse hjälpte mig genom att hon gick bredvid Gloria som stöd ifall hon blev osäker :) Gloria skötte sig väldigt bra! Hon ifrågasatte bara några få gånger vad jag höll på med men var annars helt oberörd :) Det som kan vara svårt med denna "lilla" dam är att hon tycker allt runtomkring är roligare att kolla på så hon glömmer bort mig. Men är sjukt stolt över henne! tanken är att hon ska "tömköras" 1ggn i veckan så hon lär sig sen kommer jag dra igång det mer ordentligt till våren :)
 
titta så vuxen hon ser ut med utrustning på :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0