Uteritt

Idag var jag & Peggy ute och red med Wilma & Darcy. Var väldigt fint väder men lysande sol och vindstilla :)
Använde sports tracker så här kommer info om ridturen:
 
Ridväg: Stora Sten
Tid: 1h 18min
Distans: 6,55km
Medelhastighet: 5 km/h
Medeltempo: 11:59 min/km
Max hastighet: 40,3 km/h
 
Peggy var väldigt pigg och glad hon taktade ganska mycket, väldigt svårt att få en lugn skritt... Vi red mycket i skritt och galopp och det blev 2 långa galoppsträckor, vi ökade på i en uppförsbacke så de fick sträcka ut på benen :)  Peggy blev lite svettig. När vi genade över ett gärde såg vi en död älg liggandes där halv-uppäten :S Gick med henne avsutten 15min i början och 15min i slutet :)
 
Är väldigt nöjd över ridturen, det var riktigt härligt!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0