Effektiv dag

Denna dag är jag nöjd med! Skulle ta sovmorgon men vaknade strax innan 9.00. Kollade lite på TV och sedan drog jag ut till stallet :)
 
Fixade allt till hästarna och sedan gick jag och Dino en skogspromenad mitt i skogen (alltså inte på någon stig). Mycket hopp, ducka, balansera bjöds det på ;)
 
Sedan borstade jag Peggy och Gloria och efter det gav vi oss ut på en ridtur (koltäppan), hade Gloria som handhäst och red på Peggy. För Peggys del blev det både skritt, trav och galopp men för Gloria blev det bara skritt och trav eftersom hon har en så stor trav xD
 
Väl tillbaka i stallet så fick Peggy gå ut i hagen och Gloria fick vara kvar i stallet på lite "ensamhets"träning. Borstade Gloria och pysslade med henne innan även hon fick gå ut i hagen. Slängde ut lunch hö till alla hästarna :)
 
Ja, sen åkte jag hem till lägenheten och storstädade! julen är nu ute och lägenheten är skinande ren :) Har även pantat burkar, handlat, lagat mat, duschat och betalat räkningar. Så ja, jag tycker jag har vart väldigt duktig idag ;) nu ska hunden rastas och sen är det filmtajm :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0