ÄNTLIGEN FREDAG

Äntligen fredag säger jag bara! Den här veckan har inte alls vart så bra, jag har ont i halsen, är förkyld och har haft ont lite överallt typ. Men jag har hunnit med att plugga, varit i stallet, tränat alldeles för lite, träffat saknade vänner, umgåtts med min kärlek och sedan har jag även skrivit in mig på körskolan. Så nu lär detta ta otroligt mycket tid för mig framöver... Men jag ser verkligen fram emot att få ta det efterlängtade körkortet!
 
I onsdags spenderade jag hela min eftermiddag ute i stallet, så himla härligt!

Jag red Matsboda med Peggy. Det tog cirka 50 minuter och jag red i alla gångarter. Peggy gick hur fint som helst och var väldigt duktig. Hon var avslappnad fast det var riktigt kallt och det blåste MASSOR. Men jag tycker att allt gick väldigt bra, jag är nöjd ♡
 
Det gick tyvärr inte att ladda upp bilderna från i onsdags av någon anledning... Så jag visar bilderna någon annan dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0