2013-01-14 TISDAG

Tänkte skriva lite om i söndags när jag spenderade ett antal timmar ute i stallet, så mysigt. Det är verkligen världens bästa plats att få vara på om man vill koppla bort allt annat och bara vara. 
 
Ridväg: Koltäppan + lite skritt på vägen
Tid: 40 min
Gångarter: Red i alla gångarter.
 
Minus med ridpasset
- Peggy var både tittig och nervös till en början på grund av snöovädret.
- Jag hade svårt att slappna av.
 
Plus med ridpasset
+ Peggy började slappna av efter en stund, när hon hade börjat vänja sig vid snöovädret.
+ Peggy gick väldigt fint.
+ Hon var mjuk, och inte alls stark.
+ Peggy var pigg och glad.
+ Hon hade väldigt härliga språng, då hon fick lyfta ordentligt på hovarna i snön.
 
Måste tillägga att det var otroligt roligt att få rida i snö igen, har faktiskt längtat lite efter det då det har varit så grått och lerigt den senaste tiden. Det var så mysigt!!
 
Jag är så glad över att jag har Peggy ♡
 
Bild i repris.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0