JAG ÄR TILLBAKA

Hej på er! Nu är jag tillbaka på banan igen efter att ha gått igenom en väldigt jobbig period, men jag står på benen och det är jag glad över. Jag kan börja med att säga att jag för exakt en vecka sedan så tog jag körkort!!! Nu är det äntligen över. Jag har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv, det är absolut en av de största sakerna jag har gjort. Jag brukar inte säga det, men jag är så stolt över mig själv som gjorde det.

Jag har även jobbat otroligt mycket denna sommar, vilket också är en anledning till att jag inte har hunnit med att vara i stallet. Men imorgon jobbar jag mitt sista pass för denna sommar, vilket både ska bli skönt men samtidigt tråkigt. Jag kommer verkligen att sakna jobbet, men framförallt mina tjejer som jag har jobbat med under hela sommaren. 
 
I måndags var jag tillbaka i stallet efter ett antal veckors uppehåll. Det var så härligt att vara tillbaka igen, jag har saknat det verkligen. Jag fick äntligen träffa Peggsan som jag gick en promenad med på cirka 40 minuter. Allt gick kanon! Dock så brunstar hon väldigt mycket just nu så hon var lite crazy haha.
 
Gladast i världen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0