Morik - update!

Det går frammåt med Morik igen, efter en viss svacka så är vi på banan igen. Har fått klar tecken ifrån "hästkilopraktorn" att sätta igång honom, för det måste han. Och det vet jag också om. Men nu är han kollad och det som ligger här närmst är att börja med ridningen och bygga upp överlinjen då han för tillfället är på snudd att bli carpig.. 
Sen ska veterinären bokas för ett böjprov så han får sin försäkring på bena, då han har bra ben! :-) 
Vilket är otroligt skönt att veta! 

Bloggningen här från min sida ska bli bättre, för visst vill ni veta hur det går för lilla Morik (som inte är så liten....) haha! ;-)

Tyvärr har jag en ny dator, så jag har INGA nya bilder på Morik tyvärr.. Men det kommer jag LOVAR!! :-D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0