FREDAG 4 APRIL

I ondags så var jag ute i stallet hela eftermiddagen. Det var så himla skönt att få komma ut dit efter att ha haft otroligt mycket plugg en period, men i onsdags kunde jag äntligen ta det lite lugnt. I onsdags red jag ut i skogen med Peggy tillsammans med Wilma & Darcy. Vi red en runda som heter Matsboda, den tog cirka 40 minuter att rida. Vi red i alla gångarter. Både Peggy och Darcy var så jäkla pigga, men kul var det i allafall. En väldigt rolig ridtur, som gick bra också.
 
Nu sitter jag och väntar på att sista lektionen ska börja, sen kan jag äntligen ta helg. Det ska bli såååå himla skönt och väldigt välbehövligt!!
 

Hoppas ni får en bra helg allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0