Träning för M

Igår vart det träning för M. Både jag och Chummy fick jobba arslet av oss rent ut sagt med det va kul!

Till en början va Chummy seg, så jag fick verkligen driva och driva och driva. Men det fixade sig, vi fick en ordentlig trav och power i skritten vilket vi var ute efter.
Vi övade på att jag skulle ha ordning på mina skänklar och planera min väg, och till slut lyckades vi. Super bra känsla som jag ska försöka uppnå. Han är så underbar Chummy min!

Passet va som sagt 30min. Och det räckte gått och väl!
Vi hann inte med galoppen men det gjorde inget. Chummy började sura ihop på slutet och jag sluta rida så det var bra med ett kortare intensivt pass. Sen vart det ändå 10-15min fram och avskritt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0