TISDAG 17 SEPTEMBER

Ber om ursäkt för dålig uppdatering från min del. Skyller på samma sak ännu en gång, skolan tar så otroligt mycket tid nu så har inte tid till att blogga ibland tyvärr...
 
Förra torsdagen, alltså den 12 september så var jag ute i stallet tillsammans med Madde. Hon var så himla snäll och skjutsade ut mig till stallet, tack så mycket Madde! :)
 
Ridturen:
Jag och Madde red Koltäppan tillsammans. Jag red Peggy och hon Luna. Det tog cirka 35-40 minuter denna gång. Vi skrittade hela rundan eftersom hästarna behandlades av en equiterapeut några dagar innan ridturen. Det var hur mysigt som helst! Eftersom inte jag och Madde hade träffats på hur länge som helst så hade vi en hel del att prata om, väldigt mysigt. Peggy var väldigt glad och pigg såklart, haha. Men ridturen gick hur bra som helst, och mysig var den! 
 
 
Igår så hade jag varit tillsammans med min prins i 1,5 år, jag är så lycklig ♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0