Marmorbynsrundan

Idag red jag och Wilma (Wilma är den nya tjejen som står i stallet med hästen Amor som syns längst till höger i headerbilden) Marmorbynsrunda. Den ridvägen har inte jag ridit på jättelänge, senast var på Cimba för över 1år sedan och för Peggy var det första gången efter skadan, dvs ca 2år sedan!
 
Det gick jättebra att rida och Peggy var väldigt pigg och glad. Hon kom ihåg rundan och alla galoppsträckor vi brukade ha för nu började hon studsa när vi kom på dessa sträckor ;) hihi min lilla busa <3 Rundan tog iaf ca 1h och jag gick med henne i början och slutet :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ungefär var rider ni i marmorbyn, när ni rider "Marmorbynsrundan"?
//Nyfikna jag som bor vid sjön ;)

Svar: Då rider vi över vägen och in i skogen på andra sidan, det är där de som går i skolan på marmorbyn brukar ha promenad/jogging. Tror den kallas Spåret? :)
Stall Molke

2013-09-07 @ 19:21:57
Postat av: Emmy

Okej! :)

2013-09-08 @ 14:56:26
Postat av: Julia

Hittade hit nu! Kommer absolut stanna! Skulle gärna vilja ha presentationer av er.

Svar: Kul att du hittade hit, presentationerna hittar du under fliken "om oss i stallet". (: / Stallmolke.
Stall Molke

2013-09-08 @ 23:11:17
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0