Markarbete på agendan!

Har blivit lite ändrade planer (som vanligt) för Chummy. Igår vart det longering istället för markarbete tror jag det va. Chummy var jätte pigg och han var riktigt "tjurig" igår, och skulle bara sticka i galoppen. Så han stack 6gånger med mig efter i longeringslinan. Men tillslut fick jag två fina fattningar och då slutade jag. 
Men han är ju en liten fux grabb så han kan ju bli så ibland.
Sen fäller han och har nog lite underskott av protein och energi i sitt foder, då det blir eftermiddagens projekt att räkna ut en foderstat till Chummy, vart klar med Amors igår i alla fall. 
Dock är det väldigt svårt att räkna när dem går på bete fortfarande, dock är ju näringen mindre nu på höstkanten. Men men. Åter till inlägget jag egenligen skulle skriva! 

Har tänkt markarbete i alla fall, lite travbommar har jag tänkt. (: Sen blir det skogen imorgon! 



PS glöm inte våran frågestund!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0