Hovslagare + träning i backen!

Har inte bloggat så mycket, men har varit helt leeedig. Så himla skönt efter en sommar med dubbla jobb plus häst och en sambo som blir sur när man inte har tid... Haha!
För Chummys del har det varit bra. Han har satts igång ordentligt nu, inga fler viloperioder på ett tag.

I före går red min syster honom i backen. Och gisses vilken träningsvärk han hade igår!

Igår vart det en promenad, tyckte han var varm i vänster hov, han visade inget men jag vette tusan om han har strålröta då det luktade pyton om hoven. Tur att hovslagaren kommer idag, då får att ta en titt på hoven! :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; det låter som en bra deal tycker jag! :)

Svar: Ja, Mina föräldrar resonerade i alla fall så att helldre att jag vet att flickorna är i stallet än att dem är ute och ränner på stan på kvällarna/nätterna... :)
Men som sagt nu betalar jag allt själv och det är ibland dyrare än vad man tror hehhe / Beatrice
Stall Molke

2013-09-02 @ 21:39:22
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0