Gästinlägg!

Hej! Jag är inte direkt ny här men har inte bloggat här på länge! Jag är Beatrice´s syster Madde (ni kanske kommer ihåg mig?
 
Jag tänkte bara gå in här och säga hej! Jag är fortfarande kvar i grannstallet hos De La Lune (Luna). Jag pendlar lite mellan Katrineholm och Eskilstuna, försöker få jobb osv. Min vardag kanske inte är den roligaste men Luna piggar alltid upp än! Jag ska dit snart och fixa och trixa lite vet inte om jag hinner rida då Inge-Björn kommer ut till alla hästarna i dag. När han var ute sist så var han även hos Luna och fick övningar på hur vi skulle strecha. Tycker att dom var riktigt bra! Men tungt haha! Det kanske kan komma upp lite bilder på övningarna så ni får se (ska tjata lite på de andra hehe).
 
Så jag tänkte mest titta in här och säga hej och hoppas att alla har det bra i denna somrmiga höst som nu har kommit!
 
Föresten vad tycker ni om vädret? Är ni super glada över att det fortfarande är varmt eller längtar ni lite till den "riktiga" hösten och allt mys som kommer med den, stalla in träna i ridhus osv?
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0