equiterapeut

Känns lite dumt att även jag gör ett inlägg nu efter equiterapeut behandlingen, men jag skriver om skillnaden jag känner på Peggy sen första behandlingen :)
 
*Hon har för det första vart på bättre humör!
*Men det första jag märkte var i skritten. Innan har jag tyckt hon är väldigt spänd över länden vilket man har sett speciellt i traven där hon har svårt att länga på stegen. Nu i skritten ser man att hon går med "hela kroppen" hon rör sig lättare och ser inte spänd ut i länden när hon går.
*Galoppen! första galoppen efter behandlingen kändes hon som en helt annan häst, hon "galopperade i uppförsbacke",! hon har alltid vart så framtung men nu kände man verkligen att hon hade bakben oxå ;)
 
Ska bli kul att rida snart igen och se hur hon rör sig nu efter 2:a behandlingen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad kul att det har blivit bättre!

Jag läser eran blogg flera gånger om dagen.:D

Svar: Vad kul att höra, vi försöker bli duktigare med uppdatering! är dock svårt att komma på något att skriva om, har du någon idé? :)
Stall Molke

2013-09-11 @ 06:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0