EN BRA SÖNDAG I STALLET

Avslutade min helg på bästa sätt, spenderade några timmar av söndagseftermiddagen i stallet. Vilket var otroligt underbart. Jag tog hand om Peggy och fyllde på vatten i hagen. Perfekt söndag!
 
Ridpasset:
Söndagens ridpass såg ungefär exakt likadant ut som sist när jag red. Jag red Koltäppan idag med Peggy, red i alla gångarter. Det tog ungefär 30 minuter. Peggy kändes väldigt fin och var pigg trots att det var hur varmt som helst. Sedan så fortsatte jag att rida mot en backe för att klättra med henne i 20 minuter ungefär. Hon gjorde verkligen sitt bästa, vilket resulterade en väldigt svettig Peggy. Allt gick väldigt bra! 
 
Stort tack till Josse som skjutsade mig till och från stallet. Så himla snällt av dig, guldvärt! <3
 
// En bild på finaste tjejen när vi klättrade i skogen //
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0