SNART HÖSTLOV

Helt förälskad i denna låt, den spelas mest i mina öron just nu ♡
 

Imorgon tar jag höstlov efter en fruktansvärt jobbig vecka i skolan. Kan inte beskriva hur skönt det ska bli!
Jag har haft så extremt mycket plugg i skolan sen jag började mitt andra år på gymnasiet, har varit så otroligt jobbigt men det är det värt det. Snart har jag redan tagit mig igenom halva gymnasiet, tiden går så sjukt fort!
Även fast jag kommer behöva plugga på höstlovet så kommer jag ändå kunna slappna av, för annars så har jag varit stressad i princip hela tiden för att det har varit så mycket.
I helgen så kommer jag ha med mig kameran ut till stallet för att fota en hel del, så jag kommer säkert visa er massa bilder så småningom.
 
Nu ska jag återgå till matteboken igen, för att plugga inför provet som jag har imorgon!
 
Ha det så bra bästa läsare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0