Motion för häst och ryttare!

Idag vart det både motion för mig och Chummy (Madde va med på ett hörn hon med). Hade bestämt mig för att gå spåret och passade på att ta med Chummy. 
Spåret va eller år motionsspåret där vi har hästarna. Dock används det ej flitigt. Mest utav cross åkare faktiskt. 
Spåret även kallas marmorbyns rundan i stallet är perfekt då det är upp för och nedförs backar hela tiden. Det går i princip bara att skritta den då cross åkarna gjord djupa spår på stigen. Dock är ju skritt den bästa gångarten så för mig gör det inget! 

Hela rundan tog 1 timme och 15 minuter och jag var slut efter.. Traska runt i gummistövlar är inte att rekommendera men det va ett wake up call - att jag måste röra på mig mer!! 
Chummy va nöjd i alla fall, och jag med! 

Imorgon har min medryttare Chummy. Så jag har en stallfri dag. Ganska skönt fkt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0