Min ögonsten

Går inte att förklara hur mycket Peggy betyder för mig. Varje dag när jag kollar på henne blir jag så lycklig FAST hon kan vara en riktig surkärring ibland. Men man ser verkligen hur klok hon är och jag litar på henne till 100%, känns som vi känner varandra innan och utan. 
 
Det jobbiga är att jag är så nojjig med henne efter hon fick sin sparkskada, känns som ja letar fel på henne för att jag är rädd att hon ska ha ont någonstans. Jag måste sluta granska henne så mycket för jag VET att jag kommer att märka om det är något som inte stämmer med henne! :)
 
Min fina, fina tjej <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Världens finaste tjej <3

2013-10-26 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0