Vad hästarna sa ;)

Va skoj att ha ut Mari igen till våra hästar, de blev ett långt papper med svar från hästarna. Många saker har jag inte tagit med här utan skrev bara ner små punkter av lite roliga saker de sa :)
 
Peggy
*Hon är frustrerad över att hon inte får röra sig så mkt som hon vill
*Hon vill dra något tungt och svettas
*Hon trivs jättebra i stallet
*Finns en liten bråkstake i hagen som hon inte bryr sig om
*Peggy och jag är så tajta man kan bli, känner varandra innan&utan
*Jag är mycket i stallet även om jag inte har något att göra, går runt och pysslar
*Hon är inte körd men tycker det ska bli kul att testa
*Tycker inte om spindelnät i boxhörnen
*Tycker om katterna och fåglar
*Hon är väldigt glad att hon har mig och hon vet att det är besvarat
*Hon har vart en bra läromästare åt mig i hästhantering och ridning
 
Gloria
*Hon tror att hon kan mer än vad hon igentligen kan
*Hon tycker att hon är vuxen för sin ålder
*Tyckte sommarbetet va superkul
*Älskar andra hästar och har ett stort socialt behov
*Vill lära känna allt och alla
*Dino brukar berätta om roliga grejer han får vara med om
*Hon tycker att hon har väldigt välutvecklat luktsinne och älskar att lukta på saker och känna lukter
*Hon vill testa "sök" som Dino får göra, typ kurragömma där hon får leta efter någon
*Hon vet om att hon inte riktigt har koll på sina ben och huvud, klumpig
*Vill ha mer bus
*Vill ha mer aktivering, vill testa gå en bana i paddocken
*Älskar att gå i skogen, med andra hästar
*Trivs väldigt bra
 
Är ni också sugna på att testa? Hör av er till Mari :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0