ONSDAGSMYS I STALLET

Igår spenderade jag några timmar på eftermiddagen och kvällen i stallet, hur mysigt som helst. Dock så var det första gången på väldigt länge som jag red i mörker.
 
Jag började med att skritta lite på vägen som en liten uppvärmning. Peggy var väldigt spänd och tittig, så jag kände att det var lika bra att gå till gärdet med henne så fort som möjligt. På gärdet så red jag mest igenom henne i alla gångarter, det gick bra. Jag tränade inte på något speciellt eftersom jag inte såg någonting knappt i mörkret fast jag hade pannlampa. På gärdet var Peggy väldigt duktig, hon kämpade på riktigt bra och gick fint. Avslutade med att gå/skritta hem till stallet igen med en trött och fin tjej.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Frågestund http://noschevaux.horseworld.se/2013/11/24/fragestund/ Fråga vad som helst

2013-11-24 @ 22:37:31
URL: http://noschevaux.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0