ONSDAG 27 NOVEMBER

Idag red jag "Stora Molkerundan" med Peggy i skritt och trav. Sedan så red jag en kort stund på gärdet för att rida igenom henne i alla gångarter. Avslutade med att gå med henne hem till stallet sedan, det tyckte hon var skönt. Peggy var både pigg och glad idag. Hon kändes väldigt mjuk och avslappnad denna gång, sist jag red henne gick det inte så bra... Så idag kändes det mycket bättre!
Det var väldigt mysigt att rida i mörkret idag, fick även sällskap av min duktiga bror som var med. Det är väldigt skönt att bara få komma bort från allt och inte behöva fokusera på något alls. Det är vad jag behöver just nu...
 
Nu ska jag plugga lite glosor till förhöret imorgon, ha det så bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0