ONSDAG 2013-11-13

Känner att jag behöver ta en liten paus i mitt pluggande till morgondagens prov i skolan så nu tänker jag blogga lite istället.
 
Jag har spenderat halva min dag i skolan... Men onsdagar är en väldigt bra dag för skoldagen slutar redan vid klockan ett, ganska så skönt faktiskt. Efter skolan så åkte jag direkt ut till stallet och prinsessan!
 
Även idag red jag Matsboda med Peggy, det tog cirka 50-55 minuter. Tycker att Matsboda är en otroligt bra och mysig skogsrunda så det är därför jag rider den ganska ofta. Hur som helst, jag red i alla gångarter och det gick kalas. Idag tränade jag på lite skänkelvikningar och tränade även på kort/lång galopp med henne, jag tyckte hon gjorde det riktigt bra. Kan inget annat än att berömma Peggy efter dagens ridpass, hon var så himla duktig och gick hur fint som helst!
 
Mobilbild från idag // Världens finaste tjej ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0