Ny häst i stallet!

Här kommer en presentation av min nya egna häst Morik. Han är en 8årig valack efter Jobie Tempest. Han har även hingsten Smasher i släkten! 
Han är ej riden. Eller det är oklart hur mycket riden han är så jag ska börja väldigt lungt med honom. 
Tyvärr är han väldigt mager (enligt mig själv) så nu göder jag upp honom hehe!
Detta är inte mitt nya framtidslöfte utan en framtida bästa vän! 
Sen hoppas jag kunna komma långt i hans utbildning också! 
Det känns så jäkla rätt med Morik så det inte är klokt. :). 
 
Chummy kommer tyvärr återvända till sin ägare som det ser ut nu, då jag inte har ekonomi för två hästar. MEN det är inget jag det lätt på. Tycker verkligen om Chummy och jag vill ha honom kvar! 
Så nu söker jag massor av jobb så jag kan ha båda!! (Så om någon har ett jobb till övers?! Kan ni ju kommentera) 
 
Bästa grabbarna grus. Morik till vänster och Chummy till höger! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0