Lasttränat

Gloria fick inviga min nya transport, hon gick på utan problem och stod där inne en stund och åt. Gick in och ut några gånger o det gick super, det ända hon var lite spänd över var för att hon inte hade någon annan häst runt sig men hon skötte sig väldigt bra! Guldstjärna till henne :)
 
Var själv när jag lasttränade så fick inga bilder :(
 
 
 
Peggy red jag ett väldigt kort dressyrpass på gärdet. Hon orkar verkligen inte mycket, men vi håller på att jobba upp kondisen. Tar ju lite tid eftersom hon har stått i liten sjukhage 1år och hon är inte världens yngsta längre ;) Jag ska faktiskt köpa en körsele till henne denna månad för pappa har byggt en rockard så nu ska hon köras in!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0