Inaktiv!

Så blir det när man gör allt via telefonen. Och min blogg app har strulat igen.. blir så trött. Men nu äntligen dammade jag av datorn och nu sitter jag och bloggar mitt första inlägg igen på väldigt länge. 

Chummy hade en planerad vila över helgen. Han hade gått ganska hårt nu den senaste tiden med super trim från Sofia (sofiiasundqvist.blogg.se). Men nu är det slut vialt. Släppte honom i paddocken igår för att se hur han rörde sig och utifall han var pigg, men allt såg bra ut, och han va inte speciellt turbo heller så idag har  jag tänkt promenad eller tömkörning. Får se hur vädret artar sig! 

Han en överaskning på bloggen eller en överaskning och överaskning. Vi kan säga såhär, det kommer hända lite saker i stallet framöver, mer kan jag inte gå in på just nu. Då allt inte är 110% än. Men ni kan väl gissa vad det kan vara? 
Ett inlägg där jag skriver vad som kommer hända kommer inom en snar framtid så gissa på!! 

 
Fina Chummyboy som jag brukar kalla honom! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0