Dressyrpass

Vill först be om ursäkt för att mina inlägg har en sån oreda (bloggar från mobilen, där av blir bilderna huller om buller...)

Till dagens dressyrpass: jag är otroligt missnöjd. Den känslan jag haft som varit bra gick i kras idag.
Madde var nämligen med och tog lite bilder på mig och Chummy och idag fick jag se svart på vitt hur DÅLIG min sits har blivit. Sitter som en kratta!
Skänkeln åker bak och upp, skänklar enbart med härlen, böjda handleder, det som känns som dressyrläder ser ut som hoppläder då jag drar upp bena. Nej USCH!!!
Har tagit kontakt med en dressyrtränare nu, väntar fortfarande på svar, men såhär kan jag inte rida längre!!!

Tillsvidare är det att rida utan stigbyglar punkt slut!

Chummy var seg och okoncentrerad (kan ha berott på Madde som sprang omkring och fotograferade) men förstå att han blir så när jag inte kan rida ordentligt!
Red i alla fall i alla gångarter, galoppen kändes bäst idag, dock fortfarande problem med fattningarna men där var det framsteg!

Har även fått tillbaka svaren från kolla masken och han hade ett värde av 900 i blodmask, så set blir odling och avmaskning!

Här kommer lite bilder i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0