Rast på jobbet!

Just nu har jag rast på jobbet, är vääldigt trött i huvudet. Så blir det helt enkelt när man jobbar med dementa med 1000 olika frågor av dess slag, men trevligt och kul är det! :)

Hur som så har jag haft stalljouren denna helg så det har varit ganska många turer fram och tillbaka till stallet. Men igår red Josse Chummy, det hade gått bra och dem var ute i 30min. Mest skritt och trav med en liten galopp!
Tack Josse! :)

Idag vart det en promenad för Chummy, liten introduktion för nya ställen här i Molke, och han skötte sig exemplariskt som vanligt. Anledningen till promenaden är/var för att jag moffat chips och godis nu under de dagarna jag varit sjuk (ons-fre) hehe!

Snart är det stallet igen eller ja om ca 4timmar då hästarna får gå in och få kvällsmat! :)

// Beatrice Hanssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0