Träning, träning, träning!

Gårdagens dressyrträning gick sådär. M började att rida Chummy och han var väldigt överladdad (vilket är mitt fel) men det gick bättre och bättre ju längre passet blev.

Efter 30min fick jag ta över. Och det var lite struligt med övergångarna vilket är mitt fel det med då jag slutade rida och satt mer passivt. Chummy och jag var inte i form igår, både han och jag var lata!
Men på slutet gick det bra, mycket bra. Då var han mellan skänkel och handen där vi ville att han skulle vara! :)

Vårat första mål är klart -att komma ut och träna. Nu har vi spikat ett nytt mål. Och det är tävling i oktober nämligen vårnäs KM, mitt mål är placering i lätt B!
Ska bara få ordning på mina nerver och flaxande armbågar så! :)

Idag rider Josse Chummy, då jag jobbar dubbelpass idag! :)


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Tack så mycket :D

2013-06-19 @ 15:50:20
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Carolina - Stall Assla

sv: Med mig är det bra, själv då? :)

2013-06-19 @ 20:49:15
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0