saknad

Känns konstigt att bara ha en häst hemma nu att ta hand om :O Hela vintern har jag tagit hand om 3 st! Känns som värsta semestern ;) Men jag saknar verkligen både Gloria och Cimba fast jag vet att de har det jättebra, men är man bortskämd med att ha dem hemma hela tiden så är det inte så konstigt ;) Gloria åker jag till 3-4ggr i veckan och myser. Snart dags för att hälsa på Cimba oxå, men först måste jag få mitt schema så jag kan planera in det med fodervärden :) 
 
Nu ska jag dra mig mot stallet och ta in Peggy så hon får vila från värmen ett tag :)
 
En trött Gloria <3

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

söta bilder

2013-06-13 @ 13:26:13
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0