Nu är det bokat!

Dressyrträningen blir på tisdag kl 18:30. Ska försöka få med någon som tar kort eller filmar. Skulle vara roligt att se sin utveckling och inte bara känna den!

Har hört otroligt bra lovord om tränaren så det här ska bli kul. Dock är jag väääldigt nervös. Har inte tränat för tränare på ca 3år. Så jag har väl glömt bort "rid språket" hehe!
Kommer väl vara kaos på banan! ;)

Avmaskade som sagt i torsdags, så Chummy har tagit det lungt. Ett lättare longeringspass samt en promenad i skogen. Idag har jag tänkt rida lite bommar. Det behövs med Chummy då jag önskar att han hade mer aktivitet bak. Bara att öva, öva, öva!

Ha en bra söndag!!


Kommentarer
Postat av: Pia och Maja

kul :D

- nu har vi frågestund på våran blogg, skulle bli jätteglad om du frågade något! :))

kramar!

2013-06-02 @ 18:28:07
URL: http://piaomaja.blogg.se
Postat av: Anonym

Hörde att det hade gått jättebra för dig igår:-) Jag red ju efter dig:-) såå kul visst är Mindy bra:-) kram Ida

2013-06-05 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0