Gloria är halt!! :(

Som jag har berättat här i bloggen så har Gloria haft lite problem med mugg speciellt på vänster bakben.
 
Idag när jag åkte ut till henne så var hon jättesvullen på framsidan i vänster bakben!! klämde och kände men hon reagerade inget så jag började tvätta hennes mugg som vanligt och när jag är klar så haltar hon jätte mycket!! Stod i säkert 30min och försökte få tag på en veterinär, tillslut får jag tag i en som skulle komma om ett tag. 
 
När veterinären väl kom så kände jag att jag kunde andas ut lite. Han konstanterade att det troligtvis var muggen som orsakade detta så hon fick lite smärtstillande och hippotrim, skrubbade även rent med hibiscrub.
 
Så nu ska hon ha två olika mediciner i ca 5 dagar (beroende på hur de läker) samt göra rent med hibiscrub och mjukgörande salva efter det. 
 
Min lilla tjej, gör så ont i mig att se henne ha så ont & ledsen :( <3
 
 Försökte lägga in en bild på henne från idag men internet ville inte...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Vad roligt att du är med och tävlar! :)

2013-06-29 @ 09:28:54
URL: http://emlimas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0