Tröttisar

Nu imorse när jag skulle ut till Gloria hittade jag ett gäng tröttmössor istället ;)
 
 
Förövrigt kan man säga att Gloria är bra nu. Benet är fortfarande lite tjockare än det andra men det kan ta tid innan all svullnad försvinner. Smörjer på med zinkpasta varje dag för att skydda :) huden är inte alls lika rosa o skör längre :)
 
Därimot var hennes vänstra öga lite irriterat igår och idag hade hon lite svårt att öppna det så hon fick på sig sin flughuva. Får se hur många minuter den får sitta på innan de andra unghästarna hjälper henne att ta av sig den ;)
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Vilka sötisar! Min häst tar också av sig flughuvan, fast hon klär av sig själv ;) Vart har du köpt din flughuva? Är den bra? Jag letar nämnligen efter en sån :)

Svar: Trodde att hon skulle lyckas ta av sig denna flughuva men den har suttit kvar trots 7st andra unghästar som tyckte "spännena" var roliga att bita i. Den är köpt på Hööks för 99:- och går även att ställa in vid nacken, även starkt nät :)Här är länken till den: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=430095&deptid=93&sortType=sortArtnr&sortOrder=ASC
Stall Molke

2013-07-20 @ 17:18:04
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0