Otaggad, orolig och fundersam

Chummy va inte alls bra igår, tokspänd i överlinjen och vägrade att trava i bra trav. Han såg otroligt missnöjd ut. I skritten va han kanonfin, och följsam!

När Madde red var han en helt annan häst. Orolig och ville inte helt enkelt. När jag satt upp vart det bättre, men inte bra. Långt ifrån bra om jag ska vara ärlig.
Har kännt igenom varje millimeter på hans kropp och det är inget som han reagerar/har ont!
Så fort man sätter sig ner i traven slänger han upp huvudet och blir bakåttänkande! :S riktigt skumt.

Är inte sugen på träningen ikväll vill jag lova. Och det blir nog ingen träning. Dock kommer tränaren ut ändå för att titta på honom. Hon kanske har några tips vad man kan göra!
Eller jag hoppas hon har det.
Annars får det bli vila, massage samt att en equiterapeut (stavning) kommer ut och känner och klämmer. Känner mig som den sämsta fodervärden någonsin i princip..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0