✝ 8 JULI 2013 - VILA I FRID WINNIE ♥

 
Tack för allt som du har lärt mig, allt som du har gjort för mig och att jag fick dela alla mina år på ridskolan tillsammans med dig. Utan dig så hade jag aldrig lärt mig så mycket som jag har gjort inom ridningen.
Även om jag kanske inte har varit den bästa på att hälsa på dig det senaste året, så har du alltid haft en plats i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha.
Det kommer att kännas så otroligt tungt att inte ha dig där. Eftersom du alltid har varit min sköthäst under alla mina 7 år på ridskolan så har du alltid funnits där när man kommit till stallet flera dagar i veckan. Saknaden efter dig gör ont. Men för mig kommer du alltid att vara en stjärna, jag kommer aldrig att glömma dig. Tack för allt min stjärna ♥
 
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid att göra.
 

- ✝ 8 Juli 2013 - Vila i frid världens bästa Winnie ♥ - 

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0