- 10 JULI - STALLDAG & LÅTTIPS -

Världens finaste Håkan, kan inte sluta lyssna... Han är bara så himla bäst ♥
 
Idag så åkte jag ut till stallet på eftermiddagen efter att det hade slutat regna. Det har varit världens oväder här med både ösregn, åska och blixtrar hela natten till idag och även imorse. Så jag vart väldigt glad över att det slutade regna för då slapp jag rida i regn. Wihoo!
 
Dagens ridpass
Idag så red jag en lite längre runda som vi brukar kalla för Matsboda, den tog cirka en timme att rida. Gick med Peggy i början som en liten uppvärmning. När vi väl kommit in i skogen så red jag henne i alla gångarter. Det gick hur bra som helst! Hon kändes så himla fin och lätt i både traven och galoppen. Peggy är inte alls lika stark som hon var för några veckor sedan, vilket är väldigt skönt. Avslutade ridturen med att jag gick med henne så att hon fick varva ner.
När vi kom tillbaka till stallet så fick Peggy sin mat som hon längtat efter haha, hon vart väldigt glad över det dels för att hon älskar mat och för att hon kändes väldigt trött idag. Jag är så nöjd över finaste prinsessan! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0